Yangilanish sanasi: 20.10.2022, 12:29

Biznes reja

Biznes reja "Tenge Bank" ATBning (matnda - Bank) 2022-2024 yillarga mo'ljallangan strategik rivojlanish yo'nalishini belgilaydi va Bankning maqsadi yuridik va jismoniy shaxslarga an'anaviy va innovatsion savdo kanallari orqali bozorning turli segmentlarida faol faoliyat yurituvchi va keng mahsulot taklif qiladigan universal moliya instituti sifatida rivojlanishdir.

Bankning asosiy vazifalari quyidagilardan iborat:

  • masofaviy savdo kanallari orqali yuqori texnologiyali raqamli xizmatlarni va maksimal mahsulot qatorini, shu jumladan Fin-texnologiya sektorining yetakchi o‘yinchilari bilan birgalikda rivojlantirish;
  • standartlashtirilgan mahsulot yechimlari va mijozlar bilan uzoq muddatli hamkorlikni yo'lga qo'yish imkonini beruvchi individual yondashuvni uyg'unlashtirish orqali keng va diversifikatsiyalangan mijozlar bazasini shakllantirish;
  • hamkorlik dasturlari doirasida o'zaro savdo loyihalarini amalga oshirish;
  • Mastercard, American express, Visa, UPI bir nechta xalqaro to'lov tizimlarining kartalarini chiqarish va ularga xizmat ko'rsatishni o'z ichiga olgan shaxsiy karta protsessingini yaratish;
  • xizmat ko‘rsatish uchun qulaylik yaratish va operatsion xarajatlarni optimallashtirish imkonini beruvchi rivojlangan filiallar tarmog‘i va turli formatdagi savdo nuqtalarini yaratish;

  • "Qozog'iston Halyk Bank" AJ tajribasi va ilg'or xalqaro amaliyotga asoslangan xodimlarni baholash va rag'batlantirish tizimini joriy etish;

  • biznes-jarayonlarni to‘g‘ri yo‘lga qo‘yish va moslashuvchan narx siyosati orqali xizmat ko‘rsatish sifatining yuqori standartini va mijozlarga tezkor xizmat ko‘rsatishni o‘rnatish;

  • transchegaraviy savdo operatsiyalarini moliyalashtirish va xizmat ko'rsatish bo'yicha yangi mahsulotlarni taklif qilish (hisoblar, pul o'tkazmalari va tengega to'g'ridan-to'g'ri konvertatsiya qilish, savdoni moliyalashtirish va boshqalar).

    Bank oldiga qo‘yilgan strategik maqsadlar, bir tomondan, bankning moliyalashtirish manbalari tarkibidagi nomutanosiblikni bartaraf etish, shuningdek, banklararo depozitlarni jalb qilish hajmini bosqichma-bosqich barqarorlashtirish maqsadida ichki depozit bazasini ko‘paytirishga jiddiy o‘tishni nazarda tutadi.

    Ayni paytda Bank mijozlarning turli bank xizmatlariga, jumladan, yangi avtomatlashtirilgan va raqamli xizmatlarga bo‘lgan ehtiyojlarini to‘liq qondirish imkonini beruvchi, operatsiyalarning rentabelligini yetarli darajada ushlab turish imkonini beruvchi mijozga yo‘naltirilgan biznes modelini davom ettirish bo‘yicha strategik maqsadlarni qo‘ygan.